xForex representant

Här kan man diskutera valutamäklaren xForex och deras plattform. Officiella representanter från xForex finns närvarande på forumet som deltar i diskussioner och svarar på frågor.

xForex representant

Inläggav admin » 15 sep 2009, 17:02

I det här forumet kommer xForex finnas officiellt representerade för att svara på era frågor och funderingar.

Välkommen till forumet Xforexrepresentant!
admin
Site Admin

Re: xForex representant

Inläggav Marcus » 15 sep 2009, 17:03

Kul att xForex också finns representerade här nu. Välkomna!
Marcus

Inläggav Markus » 28 sep 2009, 11:03

Funderar ni på att introducera forex trading robots?
http://www.ForexTrading.se/blogg - upptäck valutahandel
Markus

Inläggav PelleForex » 28 sep 2009, 11:09

Är olja (cruide oil) något som är på gång? Vore kul om man kunde handla olja via Xforex. Det är därför jag avvaktat att signa upp med Er. Gillade demo klienten, men avsaknaden av trading möjligheter för olja gjorde att jag har väntat.
PelleForex

Inläggav Xforexrepresentant » 06 okt 2009, 17:38

Hej allihop!

Först och främst - KUL att vara här!

Ni får ursäkta att jag inte varit inne och tittat på forumet än.

Tanken är att jag skall kunna besvara frågor gällande xforex som alla forumsmedlemmar kan tänkas ha.

Har ni personliga frågor kan ni alltid skicka till mig direkt på email: danielb@xforex.com

Vill ni ringa till oss hittar ni tel. nummer på hemsidan.

Hälsningar,
Daniel
Xforexrepresentant
Xforexrepresentant

Inläggav Xforexrepresentant » 06 okt 2009, 17:42

Markus skrev:Funderar ni på att introducera forex trading robots?

Bra fråga. Xforex har mycket på gång kan jag lova. Inom två måndar kommer en hel del förändringar ske. Tanken är att vi skall kunna ge service åt alla stora robotverktyg i framtiden. Jag lovar, så fort vi lanserat allt är ni bland de första att få reda på detta!!!
Xforexrepresentant

Inläggav Xforexrepresentant » 06 okt 2009, 17:43

PelleForex skrev:Är olja (cruide oil) något som är på gång? Vore kul om man kunde handla olja via Xforex. Det är därför jag avvaktat att signa upp med Er. Gillade demo klienten, men avsaknaden av trading möjligheter för olja gjorde att jag har väntat.

Tjena Pelle,

Ja, det är på gång. Så fort vi kan erbjuda Olja gör jag en not om detta i forumet. Men vadå? Kan du inte börja med guld och silver? :-)

Daniel,
Xforexrepresentant
Xforexrepresentant

Inläggav PelleForex » 06 okt 2009, 21:40

Jo, men speciellt guld är ju kul att handla. Den hade man ju tjänat sjukt med deg på om man varit inne nu när det gått så bra för guldet och kört med 100 gånger hävstång. Men jag tror det vänder ner för guldet snart. Är lite rädd att gå in.

Olja känns lättare att analysera ändå.
PelleForex

Inläggav Xforexrepresentant » 08 okt 2009, 15:04

Hey Alla,

Alltså, ni är ju experterna så jag kan inte egentligen säga så mycket specifikt om vad som skall handlas. Det får jag inte göra ur en laglig synvinkel heller förresten. Det jag kan säga är att vi har många duktiga personer i företaget som kan coacha och ge upplysningar om vad som händer på de olika marknaderna. Alla traders som kommer genom broker.se får dessutom special behandling. Alla traders som blir kunder på xforex får tillgång till en marknadsanalys vi släpper 5 gånger om dagen. Dessutom har vi en analys varje vecka samt en mer djup ananlys varje månad.

Andra bra saker med Xforex:
1. Fixed spread. Ligger på 3 pips fixed för flesta stora valutaparen.
2. Leverage på 200:1
3. Följ vår bästa trader LIVE. Ja, vi har faktiskt en funktion som låter dig se vad den bästa tradern gör i detta nu!
4. "ett klick" - Handla från en speciall funtion genom bara en musklickning. Det går fort och är enkelt.
5. Enkel platform - lätt att ha att göra med
6. Du har tillgång till en coach som hela tiden kan serva dig med svar på dina frågor
7. Alla traders som kommer genom detta forum får specialbonus på första insättningen....... :-)

När ni väll bestämt er för att testa oss är det viktigt att ni skapar kontot genom broker.se länkar så att ni får special behandling.

Gå till xforex genom att följa banners på broker.se!

Jag föreslår att ni slänger iväg ett mail till mig personligen också när ni skapat konto och gjort insättning så att jag kan aktivera er specialbonus.

Hälsningar,
Daniel
Xforexrepresentant

Inläggav Markus » 09 okt 2009, 07:24

Kan du berätta lite mer om Era marknadsanalyser Daniel?
-Vem är det som gör dem?
-Vilka valutapar analyseras?
-Är det teknisk analys ni fokuserar på eller är det den fundamentala delen?
http://www.ForexTrading.se/blogg - upptäck valutahandel
Markus

Nästa

Återgå till xForex