NisseP skrev:Jag tror både olja och guld kan ge bra avkastning på kort sikt. Långsiktigt känns det svårare. Vad tror ni andra? Finns det egentligen någon bra automatisk tradingrobot, tex hos forexyard för handel med olja och guld?
Fredde skrev:NisseP skrev:Jag tror både olja och guld kan ge bra avkastning på kort sikt. Långsiktigt känns det svårare. Vad tror ni andra? Finns det egentligen någon bra automatisk tradingrobot, tex hos forexyard för handel med olja och guld?
Hej!
Tror nog tyvärr att det bara finns autorobotar för valutan. Men återkom gärna om Du eller ngn annan hittar en sådan.
Oljepriset "brukar" som sagt dippa under hösten. Var lite försiktiga med oljan.
/Fredde
Maria skrev:Jag har handlat ganska mycket guld nu på senaste tiden och det har gått väldigt bra! Tack Kina!!
sezuan skrev:Priset på olja sjönk som de flesta vet mycket under hösten 2008. Trots att priset på olja gått upp mycket så tror de fortfarande att det kan gå upp mycket så pratar Nordeas experter om att oljepriset kan komma att fördubblas på några års (år 2012-2013) sikt eftersom efterfrågan kan komma att fortsätta stiga kraftigt! På kort sikt tror de dock att det kan komma sjunka.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst