hej allihopa !
jag är nybörjare på forex men har tradat med aktier tidigare ganska mycket. jag har ca 2500 USD som jag vill testa att trada med. var är bästa stället?
tack för alla förslag!
StaffanPettersson skrev:hej allihopa !
jag är nybörjare på forex men har tradat med aktier tidigare ganska mycket. jag har ca 2500 USD som jag vill testa att trada med. var är bästa stället?
tack för alla förslag!
Markus skrev:Hej Staffan och välkommen hit.
För 2500 usd kan du får ett passande konto för valutahandel på t. ex Forex Yard, Ava Fx eller FXCM. Du kan ju gå in och testa ett forex demo konto, så ser du vilken du gillar bäst.
Har du lite mer att satsa kan du få ännu lägre spread. Tänker framför allt på ACM (AC Markets).
Fredde skrev:StaffanPettersson skrev:hej allihopa !
tack för alla förslag!
Hej!
ForexYard..alla gånger. Du får fet bonus!
/Fredde
Fredde skrev:Blev uppring av en man från ForexYard. Öppnade kontot och mailade honom. Inom 30 min fanns bonusen på kontot!
/Fredde
StaffanPettersson skrev:Fredde skrev:Blev uppring av en man från ForexYard. Öppnade kontot och mailade honom. Inom 30 min fanns bonusen på kontot!
/Fredde
Låter otroligt bra Fredrik! Måste man inte göra något alls för att få bonusen. Hur mycket bonus får man??
Är det samma som cashback hos forexyard?
Fredde skrev:StaffanPettersson skrev:Fredde skrev:Blev uppring av en man från ForexYard. Öppnade kontot och mailade honom. Inom 30 min fanns bonusen på kontot!
/Fredde
Låter otroligt bra Fredrik! Måste man inte göra något alls för att få bonusen. Hur mycket bonus får man??
Satt in 2000 $ och fick 200 $..inte illa.... Inga motkrav vad jag vet..
/Fredde
Fredde skrev:StaffanPettersson skrev:Fredde skrev:Blev uppring av en man från ForexYard. Öppnade kontot och mailade honom. Inom 30 min fanns bonusen på kontot!
/Fredde
Satt in 2000 $ och fick 200 $..inte illa.... Inga motkrav vad jag vet..
/Fredde
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst