Forexhandel

Ett valutahandelsforum för nybörjare inom forex och råvaruhandel.

Re: Forexhandel

Inläggav Xforexrepresentant » 20 okt 2009, 16:23

Tjena,

Jag är xforex representant här på forumet. Vill du sätta in över $2000 kan jag se till att vi ger dig en bättre bonus än 10%.

Se till att regga konto på Xforex genom länkar som finns här på forumet under xforex egna tråd.

För att inte missa tillfället är det nog bäst att du dessutom mailar mig. Jag lovar att vi ringer upp dig och beskriver precis vad som du behöver göra för att få bonusen.

Maila till danielb@xforex.com

Ser fram emot att ha dig som kund.

Hälsningar,
Daniel
Xforexrepresentant

Inläggav Xforexrepresentant » 20 okt 2009, 16:46

Hej,

Om ni vill veta vad broker.se medlemmar får för bonus på xforex. Titta under tråden: xforex/

Glöm inte att regga konto genom att följa broker.se länkar till oss så att vi vet vart ni kommer ifrån.

Tack,
Daniel
Xforexrepresentant

Inläggav StaffanPettersson » 22 okt 2009, 01:42

Xforexrepresentant skrev:Tjena,

Jag är xforex representant här på forumet. Vill du sätta in över $2000 kan jag se till att vi ger dig en bättre bonus än 10%.

Se till att regga konto på Xforex genom länkar som finns här på forumet under xforex egna tråd.

För att inte missa tillfället är det nog bäst att du dessutom mailar mig. Jag lovar att vi ringer upp dig och beskriver precis vad som du behöver göra för att få bonusen.

Maila till danielb@xforex.com

Ser fram emot att ha dig som kund.

Hälsningar,
Daniel

Jag satte in mina 2500 hos forexyard som fredde tipsade och är mycket nöjd än så länge så kommer inte byta i första taget.

Blir det tillfälle att byta så kanske jag testar xforex om ni ger bra bonus. Kan du säga mer exakt vad du kan ge för bonus? Nu när det är löning snart blir det kanske dags med en insättning hos annan mäklare också!? Kan man trada både guld och olja under samma konto som valutahandelskonto?
StaffanPettersson

Inläggav forextrader » 11 nov 2009, 10:32

Jag tycker Etoro är bäst! Den är enkel och man får en bonus på upp till 1000 usd!
forextrader

Inläggav blondie » 13 nov 2009, 11:30

forextrader skrev:Jag tycker Etoro är bäst! Den är enkel och man får en bonus på upp till 1000 usd!

Jag gillar också etoro för deras enkla gränssnitt som också kan vara ganska roligt som omväxling. Det är ju framför allt ett bra sätt för nybörjare att komma igång eftersom det är så grafiskt och visst har de bra bonusar.
blondie

Inläggav NisseP » 30 mar 2010, 19:15

Jag har på senare tid börjat prova GFC Markets och är ganska nöjd med deras plattform och det var lätt att komma igång vilket alltid är skönt!
NisseP

Inläggav StaffanPettersson » 30 mar 2010, 19:24

NisseP skrev:Jag har på senare tid börjat prova GFC Markets och är ganska nöjd med deras plattform och det var lätt att komma igång vilket alltid är skönt!

De finns ju också registrerade här på forumet vilket alltid är kul för att kunna läsa deras handelstips! Ska testa dem jag med!
StaffanPettersson

Föregående

Återgå till Nybörjare