Ny fördelning

Diskutera olika valutahandel- och råvaruhandels-plattformar här. Vilken mäklare tycker du bäst om?

Re: Ny fördelning

Inläggav Fredde » 10 sep 2009, 06:41

Maria skrev:Jag tycker det känns lite riskabelt att köra så många samtidigt. Men det verkar ju gå bra för dig Fredde! Du är ju trading robot proffs vid det här laget! ;)

Tack.. :oops:

Har endast handlat i ca 3 veckor..så ta det med en nypa salt det jag tipsar om..är trots allt väldigt grön...

/Fredde
Fredde

Inläggav Maria » 11 sep 2009, 19:59

Fredde skrev:
Maria skrev:Jag tycker det känns lite riskabelt att köra så många samtidigt. Men det verkar ju gå bra för dig Fredde! Du är ju trading robot proffs vid det här laget! ;)

Tack.. :oops:

Har endast handlat i ca 3 veckor..så ta det med en nypa salt det jag tipsar om..är trots allt väldigt grön...

/Fredde

Du verkar i alla fall lära dig snabbt. Jag har ju läst om valuta, forextradingrobotar och trading med råvaror i mer än 4 veckor och är ändå inte på din nivå. Imponerande! :o
Tips tas så klart alltid med en nypa salt men man lär sig mycket! Uppskattar att du delar med dig all info och erfarenheter! Det är det som är kul med allt det här eftersom man inte förlorar på att det går bra för nån annan heller! :ugeek:
Maria

Inläggav Fredde » 12 sep 2009, 10:15

Hej!

Ja det är riskabelt. Men hitills så köper inte roboten 10 positioner och SL är trots allt lågt. Senaste månandens perfomence är lysande. Tyvärr så är det ingen garanti att det fortsätter att gå bra. Men en vinnande stragei kan man ju haka på så länge det går.

En sak som jag lärt mig ganska snabbt att unvika är att ha robotar i valutor som står högt..dvs tex GBP/JPY CAD/JPY där är kasten extrema. Välj valutor som står lågt så blir det betydligt lugnare... :D

En bra stegi som sagt är nog att leta på de robotar som gått bäst sista tiden. Dom har "trenden" med sig för tillfället.

Lycka till..och Du..läs igenom och handla på egen risk!

/Fredde ;)
Fredde

Föregående

Återgå till Mäklare och plattformar