Forex trading robot på ForexYard

Diskutera olika valutahandel- och råvaruhandels-plattformar här. Vilken mäklare tycker du bäst om?

Forex trading robot på ForexYard

Inläggav Fredde » 07 aug 2009, 09:48

Hej!

Behöver tips på vassa robotar ( SL på högst 60-80 ) via ForexYard!

Fredde :D
Fredde

Re: Robot på ForexYard

Inläggav Maria » 07 aug 2009, 19:51

Jag är också intresserad av bra robotar för FSA på forexyard. Är det nån som har bra tips ?
Maria

Inläggav Fredde » 07 aug 2009, 21:42

Hej Maria!

Har 2 kanon robotar:

HidalgoFX alla valutor

Autofuturos N EUR/USD och USD/CAD

Kört i 2 dagar och idel vinstaffäer..fantasikt record historikskt!!

Lycka till ;)
Fredde

Inläggav snurre » 08 aug 2009, 01:55

Det där låter mycket bra!

Hur mycket stoppade du in ungefär??

Ska också testa!

Kan man handla manuellt även om man registrerar som FSA-konto eller måste man registrera två olika konton?
snurre

Inläggav Fredde » 08 aug 2009, 16:28

snurre skrev:Det där låter mycket bra!

Ska också testa!

Kan man handla manuellt även om man registrerar som FSA-konto eller måste man registrera två olika konton?

Hej!!

Satte in 2000 $ ( Fick 200 $ i bonus ! ).

Ja du kan handla manuellt också! Robotarna är än så länge helt sjukt bra.

Kolla in zulutrade.com

/Fredde :D
Fredde

Inläggav snurre » 09 aug 2009, 01:20

Fredde skrev:
snurre skrev:Det där låter mycket bra!

Ska också testa!

Hej!!

Satte in 2000 $ ( Fick 200 $ i bonus ! ).

Ja du kan handla manuellt också! Robotarna är än så länge helt sjukt bra.

Kolla in zulutrade.com

tjena!

aha fan va grymt. jag kommer skicka in 2000 också på måndag helt klart! tack för tipset på robots i andra tråden!
körde du ditt forexyard konto via forextrading eller har du hittat någon sajt med bättre insättnings bonus?
tack för tipsen fredde! låter jävligt spännande!
snurre

Inläggav Fredde » 09 aug 2009, 11:01

Hej snurre!

jag anmälde ett demokonto först på ForexYard och blev uppringd samma dag av en kille därifrån. Testade demon några dagar och kände mig övertygad.

Mailade sedan att jag ville öppna riktigt konto och påpekade att inte glömma bonusen. Direkt när jag satt in pengarna så fanns bonusen på kontot!

Ett krav är att dom vill ha kopia på ID samt en kopia på en vanlig räkning där dom ser att du bor på rätt adress.

Jag pratade med min mäklare i fredags och de robotar och riksnivå var enligt skolboken. Man vill ju inte komma hem från jobbet och se att kontot är 0..!

Har du tittat på http://www.zulutrade.com..??

/Fredde :lol:
Fredde

Inläggav snurre » 09 aug 2009, 19:42

Fredde skrev:Hej snurre!

jag anmälde ett demokonto först på ForexYard och blev uppringd samma dag av en kille därifrån. Testade demon några dagar och kände mig övertygad.

Mailade sedan att jag ville öppna riktigt konto och påpekade att inte glömma bonusen. Direkt när jag satt in pengarna så fanns bonusen på kontot!

Ett krav är att dom vill ha kopia på ID samt en kopia på en vanlig räkning där dom ser att du bor på rätt adress.

Jag pratade med min mäklare i fredags och de robotar och riksnivå var enligt skolboken. Man vill ju inte komma hem från jobbet och se att kontot är 0..!

Aha det låter grymt! Verkar då mycket enkelt att få ut bonusen! Ska registrera mig hos forexyard i morgon. Jag har inte tittat på zulutrade.vad är det för något egentligen? Tycker det ser ut som någon slags trading robot som man kan köra på flera olika plattformar och hos flera olika brokers? Har du testat det eller?
snurre

Inläggav Fredde » 09 aug 2009, 20:44

snurre skrev:
Fredde skrev:Hej snurre!

Aha det låter grymt! Verkar då mycket enkelt att få ut bonusen! Ska registrera mig hos forexyard i morgon. Jag har inte tittat på zulutrade.vad är det för något egentligen? Tycker det ser ut som någon slags trading robot som man kan köra på flera olika plattformar och hos flera olika brokers? Har du testat det eller?

Du kan följa roboten HildalgoFX genom zulutrades hemsida. Har inte tittat så mycket på sidan mer än att jag följer robotens affärer.

Lycka till nu! Och skriv gärna hur affärerna går. Tipsa gärna om fler robotar som du springer på.

Fredde

Inläggav sezuan » 09 aug 2009, 22:31

Fredde skrev:Du kan följa roboten HildalgoFX genom zulutrades hemsida. Har inte tittat så mycket på sidan mer än att jag följer robotens affärer.

Lycka till nu! Och skriv gärna hur affärerna går. Tipsa gärna om fler robotar som du springer på.

Den där HildalgoFX verkar mycket bra. Riktigt imponerande! Tittade även på AutoFuturos som du tipsade om ovan.

Den där Creative Trading verkar ju inte heller helt fel.

Tack för ett bra länktips Fredde! Finns många roliga robotar att titta på där!
sezuan

Nästa

Återgå till Mäklare och plattformar