Markus skrev:Shit, verkar gå bra där Freddan. Jag är också sugen på någon automatisk trading robot för GBP/USD - tror att de valutaparet kan vara väldigt intressant. Hög volatilitet och den typen av rörelser som är 'bra' för trading robots. Ska undersöka lite närmare. Alla tips mottages om bra robotar för pund mot usd.
blondie skrev:Fredde skrev:blondie skrev:Vad roligt! Grattis fredde bra jobbat!![]()
Tycker du man ska börja med trading robot eller vanligt konto om man är ny på forex trading?`
Tack blondie!
Jag är tyvärr också nybörjare. Haft livekonto i 1 1/2 vecka nu och ligger 600$ +....otrolig bra start..![]()
Men jag är rätt säker på att Du och jag ska använda automatisk handel. Titta gärna på roboten Autofuturos N.
/Fredde
Oj det låter verkligen bra! Vad innebär autofuturos N? Tittar du mycket på vad som ligger bakom själva robotens taktik i detalj eller bara hur den gått historiskt sett? Finns det något speciellt man ska tänka på när man väljer robot att använda?
NisseP skrev:Vilken har lägst risk?
Markus skrev:Schysst att de står för förlustan när det är programmeringsfel.. ännu ett bra exempel på att ForexYard är en valutamäklare att lita på i både upp- och nergång.
Återgå till Mäklare och plattformar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst