Forex trading robot på ForexYard

Diskutera olika valutahandel- och råvaruhandels-plattformar här. Vilken mäklare tycker du bäst om?

Re: Robot på ForexYard

Inläggav Markus » 19 aug 2009, 21:26

Shit, verkar gå bra där Freddan. Jag är också sugen på någon automatisk trading robot för GBP/USD - tror att de valutaparet kan vara väldigt intressant. Hög volatilitet och den typen av rörelser som är 'bra' för trading robots. Ska undersöka lite närmare. Alla tips mottages om bra robotar för pund mot usd.
http://www.ForexTrading.se/blogg - upptäck valutahandel
Markus

Inläggav Fredde » 20 aug 2009, 18:17

Markus skrev:Shit, verkar gå bra där Freddan. Jag är också sugen på någon automatisk trading robot för GBP/USD - tror att de valutaparet kan vara väldigt intressant. Hög volatilitet och den typen av rörelser som är 'bra' för trading robots. Ska undersöka lite närmare. Alla tips mottages om bra robotar för pund mot usd.

Hej!

Min robot Autofuturos N GBP/USD fick köpsignal idag. Ligger tyvärr ca 80$ back just nu.....

Återkom gärna!

/Fredde :)
Fredde

Inläggav Fredde » 20 aug 2009, 18:40

blondie skrev:
Fredde skrev:
blondie skrev:Vad roligt! Grattis fredde bra jobbat! :mrgreen:

Tycker du man ska börja med trading robot eller vanligt konto om man är ny på forex trading?` :?:

Tack blondie!

Jag är tyvärr också nybörjare. Haft livekonto i 1 1/2 vecka nu och ligger 600$ +....otrolig bra start.. :D

Men jag är rätt säker på att Du och jag ska använda automatisk handel. Titta gärna på roboten Autofuturos N.

/Fredde ;)

Oj det låter verkligen bra! Vad innebär autofuturos N? Tittar du mycket på vad som ligger bakom själva robotens taktik i detalj eller bara hur den gått historiskt sett? Finns det något speciellt man ska tänka på när man väljer robot att använda?

Hej!

Namnet är bara påhitatt tror jag. Kolla hur många Pips roboten kan falla. DD är också viktigt!

Fredde :)
Fredde

Inläggav blondie » 27 aug 2009, 10:03

Tack igen Fredde! Har nu provat FSA med Autofuturos N och tycker det fungerar bra.
blondie

Inläggav Fredde » 27 aug 2009, 11:23

Hej!

Jag tycker att dom fungerar bra! Kör även med HildalgoFX men där finns ett programeringsfel ( gäller nog även Autu ). SL stoppar aldrig ur!

Hur går det för dig? Vilka robotar kör du?

/Fredde :lol:
Fredde

Inläggav NisseP » 27 aug 2009, 22:25

Vilken har lägst risk?
NisseP

Inläggav Fredde » 28 aug 2009, 04:37

NisseP skrev:Vilken har lägst risk?

Vad jag kan läsa mig till så är det Autufuturos N ( jag använder 4 av deras 6 robotar ). Men både Auto och Hidalgo har ngt programeringsfel som gör att SL inte fungerar. Har påtalat det och min mäklare står för förlusten under tiden det rättas till.

Vilka robotar har du?

/Fredde :)
Fredde

Inläggav Markus » 31 aug 2009, 23:18

Schysst att de står för förlustan när det är programmeringsfel.. ännu ett bra exempel på att ForexYard är en valutamäklare att lita på i både upp- och nergång.
http://www.ForexTrading.se/blogg - upptäck valutahandel
Markus

Inläggav Fredde » 03 sep 2009, 06:50

Markus skrev:Schysst att de står för förlustan när det är programmeringsfel.. ännu ett bra exempel på att ForexYard är en valutamäklare att lita på i både upp- och nergång.

Hej!

Ja det är bra service....
Fredde

Föregående

Återgå till Mäklare och plattformar