hej alla valutarobottraders!
finns det någon lista på trading robotar hos forexyard som man kan se innan man registrerar sig hos dom - så man kan läsa på zulutrade om dom robotarna som finns?
freddan
Fredde skrev:Hej!
Idag fick ena HildalgoFX roboten Tuppjuck. Ligger 250$ back på den och cirka 350 $ sammanlagt. Det står att SL är mellan 60-80 men den backar betydligt mer.
Har varit i kontakt med ForexYard som ska kolla upp vad som är fel!
/Fredde
NisseP skrev:Fredde skrev:Hej!
Idag fick ena HildalgoFX roboten Tuppjuck. Ligger 250$ back på den och cirka 350 $ sammanlagt. Det står att SL är mellan 60-80 men den backar betydligt mer.
Har varit i kontakt med ForexYard som ska kolla upp vad som är fel!
/Fredde
Låter inte så kul! Har du hört något tillbaka än?
Tittar man där på zulutrade så ser det ju ut som om HildalgoFX har gått bra i alla fall?
Fredde skrev:Nej inget svar ännu. Ja jag såg att Zulutrade gick med vinst men det är omöjligt! Klickade bort Hildalgo för tillfället och kör nu bara Autofuturos N.
Fortsättning följer. ( Sålde av en robot Hildalgo med 2$ i vinst ) Har två kvar med just nu 300$ i baken..
NisseP skrev:Fredde skrev:Nej inget svar ännu. Ja jag såg att Zulutrade gick med vinst men det är omöjligt! Klickade bort Hildalgo för tillfället och kör nu bara Autofuturos N.
Fortsättning följer. ( Sålde av en robot Hildalgo med 2$ i vinst ) Har två kvar med just nu 300$ i baken..
OK låter lite oturligt!
Går kanske att hitta någon annan robot. Jag ska nog testa någon annan då. Tack för infon! Hoppas det gått bättre idag för dig!
blondie skrev:Vad roligt! Grattis fredde bra jobbat!![]()
Tycker du man ska börja med trading robot eller vanligt konto om man är ny på forex trading?`
Fredde skrev:blondie skrev:Vad roligt! Grattis fredde bra jobbat!![]()
Tycker du man ska börja med trading robot eller vanligt konto om man är ny på forex trading?`
Tack blondie!
Jag är tyvärr också nybörjare. Haft livekonto i 1 1/2 vecka nu och ligger 600$ +....otrolig bra start..![]()
Men jag är rätt säker på att Du och jag ska använda automatisk handel. Titta gärna på roboten Autofuturos N.
/Fredde
Återgå till Mäklare och plattformar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst