Forex trading robot på ForexYard

Diskutera olika valutahandel- och råvaruhandels-plattformar här. Vilken mäklare tycker du bäst om?

lista på trading robotar hos forexyard

Inläggav freddan » 09 aug 2009, 22:39

hej alla valutarobottraders!
finns det någon lista på trading robotar hos forexyard som man kan se innan man registrerar sig hos dom - så man kan läsa på zulutrade om dom robotarna som finns?
freddan
freddan

Re: Robot på ForexYard

Inläggav Fredde » 10 aug 2009, 21:09

Hej!

Idag fick ena HildalgoFX roboten Tuppjuck. Ligger 250$ back på den och cirka 350 $ sammanlagt. Det står att SL är mellan 60-80 men den backar betydligt mer.

Har varit i kontakt med ForexYard som ska kolla upp vad som är fel!

/Fredde :x
Fredde

Inläggav NisseP » 11 aug 2009, 23:15

Fredde skrev:Hej!

Idag fick ena HildalgoFX roboten Tuppjuck. Ligger 250$ back på den och cirka 350 $ sammanlagt. Det står att SL är mellan 60-80 men den backar betydligt mer.

Låter inte så kul! Har du hört något tillbaka än?

Tittar man där på zulutrade så ser det ju ut som om HildalgoFX har gått bra i alla fall?
NisseP

Inläggav Fredde » 12 aug 2009, 04:32

NisseP skrev:
Fredde skrev:Hej!

Låter inte så kul! Har du hört något tillbaka än?

Tittar man där på zulutrade så ser det ju ut som om HildalgoFX har gått bra i alla fall?

Nej inget svar ännu. Ja jag såg att Zulutrade gick med vinst men det är omöjligt! Klickade bort Hildalgo för tillfället och kör nu bara Autofuturos N.

Fortsättning följer. ( Sålde av en robot Hildalgo med 2$ i vinst ) Har två kvar med just nu 300$ i baken.. :x
Fredde

Inläggav NisseP » 13 aug 2009, 00:41

Fredde skrev:Nej inget svar ännu. Ja jag såg att Zulutrade gick med vinst men det är omöjligt! Klickade bort Hildalgo för tillfället och kör nu bara Autofuturos N.

Fortsättning följer. ( Sålde av en robot Hildalgo med 2$ i vinst ) Har två kvar med just nu 300$ i baken.. :x

OK låter lite oturligt!

Går kanske att hitta någon annan robot. Jag ska nog testa någon annan då. Tack för infon! Hoppas det gått bättre idag för dig!
NisseP

Inläggav Fredde » 13 aug 2009, 04:28

NisseP skrev:
Fredde skrev:Nej inget svar ännu. Ja jag såg att Zulutrade gick med vinst men det är omöjligt! Klickade bort Hildalgo för tillfället och kör nu bara Autofuturos N.

OK låter lite oturligt!

Går kanske att hitta någon annan robot. Jag ska nog testa någon annan då. Tack för infon! Hoppas det gått bättre idag för dig!

Hej!

La in en robot som heter Auto-EuroLeve EUR/USD. Verkar bra. Ska åter lägga in HildalgoFX när man fått i ordning felet. Finns kanske en nackdel med Hildo..man köper enbart i tron att USD ska falla..kanske inte rätt melodi !?

Har sålt 2 av 3 Hildorobotar med vinst!!. GBP/USD roboten är nu 230$ back...

Har också alla AutoFuturos N utom 2 av deras robotar. ( Finns 2 som har rätt taskig historik ).

Hur går det för dina robotar??

/Fredde :D
Fredde

Inläggav Fredde » 13 aug 2009, 19:22

Hej!

Nu ska HildalgoFX fungera igen!

Oj vad bra Autofuturos N går. 4 ffärer idag och 111$ i vinst... :P

/Fredde
Fredde

Inläggav blondie » 18 aug 2009, 21:07

Vad roligt! Grattis fredde bra jobbat! :mrgreen:

Tycker du man ska börja med trading robot eller vanligt konto om man är ny på forex trading?` :?:
blondie

Inläggav Fredde » 19 aug 2009, 15:21

blondie skrev:Vad roligt! Grattis fredde bra jobbat! :mrgreen:

Tycker du man ska börja med trading robot eller vanligt konto om man är ny på forex trading?` :?:

Tack blondie!

Jag är tyvärr också nybörjare. Haft livekonto i 1 1/2 vecka nu och ligger 600$ +....otrolig bra start.. :D

Men jag är rätt säker på att Du och jag ska använda automatisk handel. Titta gärna på roboten Autofuturos N.

/Fredde ;)
Fredde

Inläggav blondie » 19 aug 2009, 21:23

Fredde skrev:
blondie skrev:Vad roligt! Grattis fredde bra jobbat! :mrgreen:

Tack blondie!

Jag är tyvärr också nybörjare. Haft livekonto i 1 1/2 vecka nu och ligger 600$ +....otrolig bra start.. :D

Men jag är rätt säker på att Du och jag ska använda automatisk handel. Titta gärna på roboten Autofuturos N.

/Fredde ;)

Oj det låter verkligen bra! Vad innebär autofuturos N? Tittar du mycket på vad som ligger bakom själva robotens taktik i detalj eller bara hur den gått historiskt sett? Finns det något speciellt man ska tänka på när man väljer robot att använda?
blondie

FöregåendeNästa

Återgå till Mäklare och plattformar